Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 22:58 - Г-н Президент
Автор: waterproof Категория: Лични дневници   
Прочетен: 223 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2007 23:04


Скъпи г-н Президент
ела да се разходиш с мен
Нека се престорим,
че сме просто двама души
и ти не си по-различен от мен.
Искам да ти задам няколко въпроса
и ако можем да бъдем искренни един към друг.
-Какво чувстваш когато виждаш бездомните по улиците?
-За кого се молиш преди да заспиш?
-Какво усещаш когато се погледнеш в огледалото?
-Гордееш ли се със себе си?
-Как можеш да спиш,когато ние всички плачем?
-Как сънуваш,когато една майка не може да се сбодува?
-Как ходиш с изправена глава?
-Можеш ли дори да ме погледнеш в очите
и да ми кажеш ЗАЩО?

Скъпи г-н Президент
-бил ли си самотно момче?
-как можеш да кажеш,че няма изоставено дете
ние не сме глухи и слепи...
те всички се самоизключват
докато ти плащаш пътя към Ада.
-Какъв баща би взел девственоста на своята дъщеря?
-Какъв баща би намразил своята хомосексуална дъщеря?
Мога само да си представя
какво би казала първата дама:
"Много далече си стигнала
откакто се друсаше с кокаин"
-Как можеш да спиш,когато ние всички плачем?
-Как сънуваш,когато една майка не може да се сбодува?
-Как ходиш с изправена глава?
-Можеш ли дори да ме погледнеш в очите
и да ми кажеш ЗАЩО?

Нека ти разкажа за тежката работа
-минимална заплата и бебе на път
Нека ти разкажа за тежката работа
-как строиш жилише,което бомбите ти отнемат
Нека ти разкажа за тежката работа
-как си правиш легло от кашони.
Нека ти разкажа за тежката работа
-от спяща в кашон ,до къща с двор
Нека ти разкажа за тежката работа
ти нищо не знаеш за тежката работа
Как спиш през нощта
и как се движиш с гордо вдигната глава?

Скъпи господин Президент,
ти никога не си се разхождал с мен
искаш ли да се разходиш с мен?




Гласувай:
0




1. lycki - -R-
13.05.2007 09:24
Интересно...

http://jivotyt.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterproof
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7144
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930